likethemoonlight

Handlar lite om allt möjligt, mig, hästar och hunden.

Viktigt med vila

Publicerad 2013-07-14 21:45:25 i Allmänt,

Vi håller på att riva ytterväggen på huset och ska byggas om på nytt. Jag har varit jätte pigg och har haft sån energi hela veckan. Men idag och igår har jag inte haft någon ork till något alls.
Idag kom Cia förbi och vi pyssla med hästarna, passa på att ta hem dem från sommarbetet eftersom de ska skos imorgon. Jag red barbacka på Nisse. Han har blivit så mjuk i kroppen nu på sista tiden, verkligen roligt. Trots allt är han 26 år.
Jag har bara spelat spel på mobilen hela eftermiddag och tittat på vänner. Allt för att ta det lugnt och hoppas på att jag får energi till imorgon, ska hjälpa Markus med huset igen. Jag hatar att min energi nivå är oregelbunden.. Några dagar kan jag orka jätte mycket och andra knappt tex ta hand om disken.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Jag är 20 snart 21. Bloggen kommer handla mest om mina intressen. Djur, natur och teckna..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela