likethemoonlight

Handlar lite om allt möjligt, mig, hästar och hunden.

Husrenovering

Publicerad 2013-07-28 16:30:08 i Allmänt,

Som rubriken säger så håller jag på att hjälpa min mamma med renovera huset. Jag städar efter Markus när hn har snickrat. Spackla vardagsrummet och ett sovrum. Det blir jätte skillnad från innan, det ka bli spännande och se hur slut resultatet blir iaf!

Imorse fyllade jag på vatten till hästarna, Kolfur har kommit hrm nu så vi har tre hästar på betet så vatten går åt mycket snabbare! Ikväll eller senare kommer Cia och då ska vi rida. Jag har ridit Kolfur bara lite i hagen och det gick bra. Men nu har han skor runt om så det ska bli kul att se hur han är nu. Min baby har blivut stir, 6år är han och va fort tiden går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Jag är 20 snart 21. Bloggen kommer handla mest om mina intressen. Djur, natur och teckna..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela