likethemoonlight

Handlar lite om allt möjligt, mig, hästar och hunden.

Fullsatt måndag!

Publicerad 2013-07-29 21:57:44 i Allmänt,

Monika kom förbi med sina två hundarn, hon har köpt en bordercollie valp. Han är så söt, 3 månader gammal och charmade våra hundar. Vi fikade och prata lite om allt möjligt. Medan Robert snickarar på huset. jlJag har hjälpt honom lite med att hålla plankor mm. Inte så mkt mer jag kan göra, snickra är inte min starka sida direkt haha.












Efter det kom Jill på eftermiddagen och åkte med mamma och handla djurmat. Jag skulle ha övningskört men jag var för trött för det idag. Sen på kvällen slipade och målade jag ena fönstret i vardagsrummet. Vart inte lika bra som jag hade hoppats på men men får dubbel kolla det imorgon. Har kommit hem nu, efter vi handla på Ica maxi
Jag ska prova icas hundmat till Legolas och se hur han fungerar på det. Har läst att det ska vara bra och bekanta har sagt att deras hundar mår bra v det. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Jag är 20 snart 21. Bloggen kommer handla mest om mina intressen. Djur, natur och teckna..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela