likethemoonlight

Handlar lite om allt möjligt, mig, hästar och hunden.

Thailand 2013 del 3

Publicerad 2013-02-18 22:09:01 i Allmänt,

Vi åkte runt med mopederna som vi hade hyrt på ön, en långtur på några timmar. Vi stannade vid en resturang som ska ha varit lyxigt. Låg jätte fint med vacker utsikt och fräsha toaletter. Men maten tog lång tid att komma in och vissa maträtter fanns inte som de berättade efter ca 40 min istället på en gång...
 
 
Det fanns en tik med en valp på resturangen också. Valpen var jätte söt :)

Kommentarer

Postat av: B R O W N S U G A R

Publicerad 2013-03-01 15:53:10

Härligt!

Svar: Ja verkligen! förlåt för sent svar :)
Emma

Postat av: Mikxki

Publicerad 2013-03-11 13:23:01

Vilka härliga bilder :D

Svar: tack så mkt! förlåt för sent svar! :)
Emma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Jag är 20 snart 21. Bloggen kommer handla mest om mina intressen. Djur, natur och teckna..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela