likethemoonlight

Handlar lite om allt möjligt, mig, hästar och hunden.

Thailand 2013 del 2

Publicerad 2013-02-17 21:13:03 i Allmänt,

 
Vi åkte med en båttur med snorkling och fiska runt öar. Heldags resa, var jätte roligt. Jag brände mig mycket på högra sidan av armen och axeln. Det gjorde ont att sova p den sidan haha :)
 
 
Vi red på elefanter i koh chang någon dag senare. Det var en elefant hona som vart jätte upprörd för att hon fick gå själv. Hon hörde först en motorcykel från vägen som hon ropade på, men det vart värre när hon fick syn på sin kompis som gick ett annat spår. Stackarn, annars gick det jätte bra :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Jag är 20 snart 21. Bloggen kommer handla mest om mina intressen. Djur, natur och teckna..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela