likethemoonlight

Handlar lite om allt möjligt, mig, hästar och hunden.

Alla hjärtans dag!

Publicerad 2013-02-14 11:34:27 i Allmänt,

 
Grattis på alla <3 dag!
 
Jag gick upp extra tidigt för att hinna göra frukost på sängen åt två stycken. Men när jag var klar med min käraste frukost på en bricka med ett vykort så hade han redan vaktnat. Robert skulle åka en snabbis till jobbet, när jag försökte få han att stanna o äta frukost iaf så slog jag i hälsenan i tvmöbeln. AJ AJ va ont det gjorde haha.
Slutade med att frukosten var förstörd med kallt kaffe, kalla rostmackor och hade råkat lägga armen i vissa av kortens text..
 
Ett gott skratt fick man iaf på morgonen. Hoppas eran dag blir extra kärleksfull!
 

Kommentarer

Postat av: Patricia

Publicerad 2013-02-14 16:14:21

Vilket fint kort på er :)

Svar: Tack! :D
Emma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Jag är 20 snart 21. Bloggen kommer handla mest om mina intressen. Djur, natur och teckna..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela