likethemoonlight

Handlar lite om allt möjligt, mig, hästar och hunden.

mycket tid går bort

Publicerad 2013-08-03 11:01:16 i Allmänt,

Jag har ridit ut på kolfur nu tre gånger, han går som en dröm. Han är så mysig att rida, min baby har blivit 6 år nu. Kommer fortfarande ihåg när han var runt två och det man gjorde var att borsta på honom. Nu kan man rida och göra hur mkt mer :)

Bilden är när mamma red honom för ca ett år sedan.
Legolas hade ett svullet öga igår, jag_tvätta rent Han mdet och idag ser det typ normalt igen. Hela veckan har gått

årida honom och fixa med huset. Jag har gått mycket promenader och kört mkt bil. Igår måla jag en del av huset, friggeboden och en del av lösdriften. Haha så mkt färg jag hade på mig! Ove undrade varför det var mer färg på mig än där jag hade målat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Jag är 20 snart 21. Bloggen kommer handla mest om mina intressen. Djur, natur och teckna..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela