likethemoonlight

Handlar lite om allt möjligt, mig, hästar och hunden.

Lugn dag

Publicerad 2013-08-05 00:13:23 i Allmänt,

Ja dagen börja med att jag sov hos mamma och vi spela lite yatzy på morgonen. Inget speciellt och gjorde lite sysslor, senare under förmiddagen och lite på eftermiddagen åkte jag med Mickis, Robert och Olle till Östnora och badade. Som vanligt blir jag extraglad och uppspelt när jag träffar min kära bror. Vi hade jordgubbskrig och det slutade med att jag fick en jordgubb i ögat... helt klart värt det! Haha.

Eftermiddag och kväll vart mys framför tv med bästa Robert och Leo och Legolas ofc! Imorgon ska det bli full rulle igen

avslutar med lite chihuahua bus :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Jag är 20 snart 21. Bloggen kommer handla mest om mina intressen. Djur, natur och teckna..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela