likethemoonlight

Handlar lite om allt möjligt, mig, hästar och hunden.

Gått ner 5 cm

Publicerad 2013-08-03 18:56:14 i Allmänt,

Idag har jag målat klart friggeboden, grunden iaf tar detaljer imorgon. klippt gräsmattan och målat husväggen. Fy va skrämmande det är att klättra upp för stegen och måla, jag är så höjdrädd men det börjar bli bättre. Mormor var här också, hade jätte mysigt fast vi städa mm. Senare ikväll blir det lång promenad med hundarna.
Det är så skönt att se skillnad på midja nu, jag har gått ner 5 cm! Det är jag riktigt nöjd med!

Kommentarer

Postat av: Patricia

Publicerad 2013-08-03 22:36:11

Vad duktig du är, alltid så roligt när man ser resultat! Vad söt Lakrits var också! :)

Svar: Tackar! Har inte ändrat så mkt på kosten men försöker att motionera mer :) ja han är himla mysig
Emma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Jag är 20 snart 21. Bloggen kommer handla mest om mina intressen. Djur, natur och teckna..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela