likethemoonlight

Handlar lite om allt möjligt, mig, hästar och hunden.

Bildbomb

Publicerad 2013-08-03 19:17:48 i Allmänt,



Vi tog en eftermiddags promenad i häringes områden. 1 tim gick vi ungefär, jag tränade lite lydnad med Kallas. Va fin hon är!

Senaste tillskottet i Lindalen är kattungen Lakris. Här gosar han med Krasse, som är så snäll mot honom!





Han älskar fil, han är så snabb när man äter frukost. Bara kastar sig över tallriken, jag hann inte med honom innan det var försent. Hn fick min tallrik. och kurrade jätte nöjt. Men han har börjat lära sig nu att han får tallriken efter man har ätit klart. Så söt :)

Som vanligt ställer Legolas upp för att vara min modell. Här njuter han av solen i det ny klippta gräset.

För någon vecka sedan var jag på utö med min moster och mamma. Vi åt frukost vid våran brygga, det var jätte trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Jag är 20 snart 21. Bloggen kommer handla mest om mina intressen. Djur, natur och teckna..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela