likethemoonlight

Handlar lite om allt möjligt, mig, hästar och hunden.

ångest och stress förstör

Publicerad 2013-08-08 16:41:11 i Allmänt,

Jag har haft magsmärta och spänningshuvudvärk som började i tisdags. Det gör så ont och om jag ignorerar det så känns det som om jag har fått feber.. Det är så typiskt att det skulle komma nu när jag väl har börjat med nya saker.. Tex huset och när jag äntligen har fått hem kolfur.. Jag får ta allt i min takt.
Cia har ridit kolfur för någon dag sedan, det hade gått bra. skönt att slippa oroa sig för mkt om hans motion iaf.

Idag kom Mickis förbi en stund i förmiddagen och vi prata och hade trevligt. Tetris är fem månader nu och va fort tiden har gått, men hon får fortfarandeunch så de var tvugna att gå hem.

Idag har jag annars rensat papper, tvätta, damsugit, fixat disken ich snart börja med maten. Det blir tacos ikväll.









bilderna är ifrån måndags när vi badade i östnora.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Jag är 20 snart 21. Bloggen kommer handla mest om mina intressen. Djur, natur och teckna..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela